Recent comments

Friss Hírek

Boateng: A Milan mindig a szívemben lesz

Kevin-Prince Boateng, a Schalke középpályása elmondta, a Milan még mindig előkelő helyet foglal el a szívében és szomorúsággal tölti el a klub jelenlegi helyzete.


Boateng három idényt töltött a Milanban majd 2013 nyarán a Bundesligában szereplő Schalkéhoz igazolt.

A ghánai középpályás elmondta, jelenleg boldog Németországban, de nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy visszatérjen Olaszországba.  

“Kicsit szomorú vagyok a Milan jelenlegi helyzete miatt, mert még mindig nagy rajongója vagyok a klubnak. A Milan mindig a szívemben lesz. Seedorf játékosként minden bizonnyal jobb volt, mert nagyon sok éven át játszott. Edzőként időre van szüksége. Nem könnyű egy nap alatt megváltoztatnia a dolgokat. Számomra ő egy nagy edző, de idő kell neki” – mondta Prince a Verissimónak.

“Balotelli? Ő még fiatal és nagy játékos, de túl nagy nyomás nehezedik a vállára. Visszatérés a Milanba? Nem tudom. Boldog vagyok itt Németországban, hisz ez az otthonom. Itt születtem, de a futballban bármi megtörténhet. Három évet éltem Milánóban és ez mindig a szívemben lesz. Majd meglátjuk” – fejezte be.

Boateng a jelenlegi szezonban 21 bajnoki mérkőzésen lépett pályára 6 gólt és 4 gólpasszt szerzett.

forrás: acmilan.hu