Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Nem értem, hogy néhány bíró miért nem kommunikál a játékosokkal

Mario Balotelli, a Milan labdarúgócsapatának támadója a Fiorentina ellen 2–0-ra megnyert olasz bajnokit követően elárulta, hogy nem az ellenfél játékosai, hanem a játékvezető provokálta őt leginkább a szerda esti mérkőzésen – mégpedig úgy, hogy nem volt hajlandó párbeszédet folytatni vele.




Ahogy arról már beszámoltunk, a 23 esztendős csatár hatalmas szabadrúgásgóllal járult hozzá a Milan firenzei sikeréhez, amelyet követően érdekes választ adott arra a kérdésre, hogy ki bosszantotta őt leginkább a meccsen.

„A játékvezető. Nem értem, hogy néhány olasz bíró miért nem kommunikál a játékosokkal. Ezen a mérkőzésen a játékvezetővel nem tudtam párbeszédet folytatni. Mondtam neki, hogy az ellenfél kézzel ért a labdához, mire kaptam egy sárga lapot, mondván, túl sokat beszélek. De ha nem provokálnának, az azt jelentené, hogy nem vagyok jó játékos" – mondta a Daniele Orsatót kritizáló Balotelli, aki cáfolta azokat a sajtóhíreket, melyek szerint a Milan öltözőjében egy-két futballista között nézeteltérés alakult volna ki.

A támadó hozzátette, az olasz nemzeti csapat nehéz csoportba került a nyári brazíliai világbajnokságon – Uruguayjal, Costa Ricával és Angliával szerepel majd egy kvartettben a squadra azzurra –, de egy kis szerencsével sokra viheti.

forrás: NSO