Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: A játékosok egyre jobbak

A Milan szombat este a San Siróban 3-0-ra legyőzte a Chievót. 




Kaká 300. mérkőzését játszotta a Milanban,  és kétszer is betalált. Íme a mérkőzés utáni nyilatkozatok. 

CLARENCE SEEDORF: “A lehető legtöbb pontot kell megszereznünk a következő mérkőzéseken. Még sok csapat előttünk van, ezért koncentráltnak kell lennünk. A játékosok egyre jobbak, mind fizikailag, mind mentálisan. Ez a győzelem nagyon fontos volt. Honda folyamatosan fejlődik. Taarabt jól teljesített, Zaccardóra mindig számíthatok a nehéz időkben és ő mindig készen áll. Nigel egy nagyszerű ember és mindig ott van, amikor nehéz helyzetben vagyunk. Ma pihentetni szerettem volna és örülök, hogy a szurkolók megtapsolták. Poli taktikailag nagyon fejlett és tudja, hogyan kell játszani. Jól alkalmazkodik és próbáljuk ott játszattatni, ahol a legjobban teljesít. Nagy lépést tettünk előre. A jövő héten ugyan ezt a játékot kell játszanunk és haladnunk kell előre”.


RICARDO KAKÁ: “Célunk, hogy újra Európában szerepeljünk, de ehhez a lehető legtöbb pontra van szükség. Sok pletyka szólt a jövőmről, de most itt vagyok. Boldog vagyok itt és a szezon végén fogunk dönteni. Már beszéltem az edzővel és azért vagyok itt, hogy segítsek a csapatnak. A legjobban a támadók mögött szeretek játszani középen, de van, amikor máshol kell szerepelnem. A helyes úton haladunk. Honda sokat segít a csapatnak és idővel a gólokat is fog szerezni. Az elmúlt két mérkőzésen kiválóan szerepelt és keményen dolgozik. A gólom? Ez egy különleges pillanat számunkra. Lejátszottam 300. mérkőzésemet a Milanban és jobban ment, mint vártam. Nagyon boldog vagyok”.

ADRIANO GALLIANI: “Ez a futball és van, amikor türelmesnek kell lenned. Ez nagy előrelépés a játékban és az eredményekben. Honda rendkívülien játszott, majd meglátjuk, hogy hol leszünk a szezon végén. Ez Kaká 7. szezonja a Milanban és eddig 300 mérkőzést játszott. Remélem, hogy ez sokkal több lesz és itt marad velünk. A szerződése 2015-ig szól, de júniusban távozhat, ha nem leszünk ott a BL-ben. Remélem, hogy nem a távozást fogja választani. A mi kapcsolatunk 12 évre tekint vissza. Az összes januári igazolásunk jól teljesített, Ramira, Taarabtra és Hondára sincs panasz. Az előző idény második felében 42 pontot szereztünk. Ha megnyertük volna a Parma elleni mérkőzést, akkor most előrébb lennénk. Látható, hogy a csapat egyre jobb és fizikailag is látható a javulás. Most 9 nap áll a rendelkezésünkre, hogy felkészüljünk a Genoa elleni mérkőzésre. Reméljük, hogy meg tudjuk nyerni a hátralevő mérkőzéseinket”.

forrás: acmilan.hu