Recent comments

Friss Hírek

Florenzi: A gól kicsit felszabadított

Alessandro Florenzi úgy érzi, a Torino elleni utolsó pillanatokban szerzett gólja teljesen felszabadította.

 
"Nagyon meghatódtam, különösen azért, mert mindig arról álmodtam, hogy a Curva Sud előtt szerzek gólt, de eddig a 2 év alatt egyszer sem sikerült."- nyilatkozta Florenzi.

"Örülök az eredménynek és a gólomnak is. Az emberek sokszor beszélnek arról, hogy a Romának csatárra van szüksége, de szerintem van nekünk csatárunk, akit úgy hívnak, hogy Mattia Destro."

"Edzések után mindig ott maradtam és gyakoroltam a lövésemet és sokan nevettek rajtam, ha kihagytam, de remélem, hogy most ezzel valamit visszaadtam. Ez a gól kicsit felszabadított."

A Roma ezzel a győzelemmel 9 ponttal meglépett a Napolitól úgy, hogy egy meccsel kevesebbet játszott.

"Egy pillanatra sem szabad kiengednünk egészen addig, amíg a Napolinak matematikai esélye van a második helyre." 


forrás: asroma.hu