Recent comments

Friss Hírek

Gervinho: Nagyon élvezem a játékot

Gervinho élvezi a játékot és nem érzi fáradtnak magát annak ellenére, hogy folyamatos lehetőséget kap a Romában.


Az elefántcsontparti támadó az előző szezont szinte végig az Arsenal kispadján töltötte, azonban a Romában ebben a szezonban már 28 meccset játszott és 9 gólt szerzett.

"Elég jól tudok regenerálódni, ezért nem vagyok fáradt. Örülök neki, hogy most is jó meccset játszottam és nagyon fontos gólt szereztem a Chievo ellen, mert onnantól magabiztosabbak lettünk. Tudtam, hogy ebben az évben rendszeresen tudok majd játszani, de odafigyeltem az erőnlétemre, mert szeretnék nagyon sokat segíteni a csapatnak és meccsről meccsre fejlődni. Nagyon élvezem a játékot és nagyon jól érzem magam a nehéz olasz bajnokságban."- nyilatkozta Gervinho. 


forrás: asroma.hu