Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Oda kell figyelnünk

A Roma csapata a Sassuolo vendégeként lép majd pályára és a francia tréner csak azzal a meccsel foglalkozik, minden más másodlagos.

 
"Miralem Pjanic térde kicsit bedagadt, valamint Maicon influenzás lett, de most már mindketten jobban vannak és el fognak utazni velünk a meccsre."- kezdte a francia tréner.

"Ebben a csapatban mindenki nagyon fontos. A három csatáros játék működik, a többieknek pedig segíteniük kell a csapatot, amikor pályára lépnek valahogy úgy, ahogy Alessandro Florenzi tette azt a Torino elleni meccsen."


"A szezon kezdete óta nagyon egységes a csapat és a végéig annak is kell maradnunk. Nem számít, hogy ki kezd a meccsen, mert a Romának mindenkire szüksége van. Eddig nem értünk el még semmit. A Bajnokok Ligáját érő helyezésért harcolunk és a célunk az, hogy selejtező nélkül jussunk be oda, aztán ezt követően fogunk a vezetőkkel és az elnökkel leülni beszélni arról, hogy milyen változtatások szükségesek a csapat megerősítéséhez. Most viszont nagyon korai még erről beszélni."

Garciát nem zavarja, hogy sem ő, sem Miralem Pjanic nem hosszabbított még a Romával.


"Szerintem nem lesz semmi gond, Pjanic menedzserének majd beszélnie kell a klubbal. Én beszéltem már vele párszor és az biztos, hogy a szezon végéig nagyon koncentráltnak kell maradnia. Nincs miért sietni, ez rám is értetődik. Nem utasítottam vissza semmilyen szerződést, csak jeleztem, hogy nekem van egy élő szerződésem és nincs mit siettetni. Jól érzem magam itt, mindig ezt mondtam. Meglátjuk mi lesz a helyzet a szezon végén, de addig is az a legfontosabb, hogy nem szabad elterelni a figyelmünket a meccsekről."

"Önök nem beszélnek sosem a futballról, a taktikáról, vagy bármiről ami engem a focival kapcsolatban érdekel. Nem én vagyok az elnök, az én feladatom az, hogy a csapat figyelmét és koncentrációját a szezon végéig megtartsam."

A tavaszi időszámítás miatt egy órával kevesebbet lehet majd aludni, ami akár hiányozhat is majd a meccsen.

"Az óra állítása probléma, vigyáznunk kell majd. Kevesebbet fogunk aludni és a meccs szinte azonnal lesz, hiszen 12:30-kor lépünk pályára, de gondoltunk mindenre."

A Romának ráadásul még van egy elmaradt meccse a Parma ellen, aminek az utolsó 79 percét szerdán fogják bepótolni a csapatok.

"Ha azt akarjuk, hogy Francesco Totti jó formában legyen szerdán, akkor ma nem játszhat 90 percet."

Este rendezik a Napoli-Juventus meccset, de Garciát csak a Sassuolo elleni meccs érdekli egyelőre.

"Jobban szeretném, ha nyernénk a Sassuolo ellen. Nem lesz könnyű és nem szabad elfelejteni, hogy a legutóbb amikor találkoztunk, akkor csak döntetlent tudtunk velük játszani. Akkor is mindenki azt gondolta, hogy már előre nyertük azt a meccset, hiszen 10 győztes meccs és egy döntetlen után találkoztunk velük. Vasárnap a maximumnál is jobban oda kell figyelnünk, a Sassuolónak nagyon veszélyes játékosai vannak. Ami pedig a Napoli-Juve meccset illeti, bármilyen eredmény jó nekünk, akár csökkenthetjük a lemaradásunkat, vagy éppen növelhetjük az előnyünket."

A Sassuolo elleni keret: Bastos, Benatia, Castan, De Rossi, De Sanctis, Destro, Dodo, Florenzi, Gervinho, Jedvaj, Ljajic, Lobont, Maicon, Mazzitelli, Nainggolan, Pjanic, Ricci, Romagnoli, Skorupski, Taddei, Toloi, Torosidis, Totti. 


forrás: asroma.hu