Recent comments

Friss Hírek

Scuffet: Egy álom lenne Buffon nyomán járni

Az Udinese 17 éves kapusa, aki február 1-jén a Bologna ellen mutatkozott be a serie A-ban, azóta viszont meglehetősen jó teljesítményt nyújt, legutóbb például az Inter ellen parádézott. 


Olyannyira, hogy az is felmerült, esetleg a Vb-re is kimehet, a Gazzetta pedig címlapon hozta a sztoriját.

“A családom azt tanította, hogy az ember mindig legyen alázatos és mindent adjon bele a munkájába.” – kezdte cuffet, aki a neve hangzása ellenért olasz, Udinében született. – “Meg kell köszönnöm Francesco Guidolinnak, ugyanis ő a felelős azért, hogy most ebben a helyzetben vagyok. Bátor döntést hozott aznap Bolognában, amikor engem választott.”

“Csodálatos dolog, egy álom lenne Buffon nyomát követni. Nagyszerű lenne mindent megnyerni amit ő a Juventusszal és az olasz válogatottal. Ami Samir Handanovicot illeti: szeretném egy nap úgy támadni a labdát, ahogy ő.”

“Sok támadótól tartok a Serie A-ban, de abban a kivételes szerencsében van részem, hogy Antionio Di Nataléval edzhetek. Ha ő megcsavarja a labdát, akkor nincs mit tenni.”

Nem is az olasz sajtó lenne, ha nem kérdezték volna rögtön a válogatottságról (aminek azért elég kicsi az esélye, tele van az olasz keret kiváló kapusokkal, és Prandelli nemrég mondta, hogy hosszan kell ahooz jól teljesíteni, hogy valaki bekerüljön).

“Egyelőre nagyon boldog vagyok, és csak az érdekel, hogy mi lesz a következő szezonban. Ha arra gondolok, hogy ennek a szezonnak az elején a negyedik számú kapus voltam az Udinesében, most pedig kezdő vagyok, erre biztosan büszke lehetek.”

forrás: azzurri.co.hu