Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: Mindenki mögöttem áll a Milannál

Noha az olasz sajtó szerint erősen inog a Milan kispadja Clarence Seedorf alatt, a holland vezetőedző kijelentette, töretlen a bizalom iránta.




Az itáliai média szerint a januárban kinevezett tréner kétmeccses ultimátumot kapott, csapatának a Lazio és a Fiorentina ellen kellene megmentenie a fiatal edző állását.

Seedorf ma sajtótájékoztatóján kijelentette, a klubnál mindenki teljes mértékben támogatja.

"Nincsen semmi probléma. Amíg a klub másképp nem határoz, itt leszek. Bizonyos dolgok nem a megfelelő módon kerültek nyilvánosságra. A tegnapi találkozó Galliani úrral az én kérésem volt. Nagyon konstruktív megbeszélés volt, kértem őt, hogy szoros kapcsolatban legyünk. Bizonyos szempontból híján vagyok tapasztalatnak, de örülök neki, hogy a klub vezérigazgatója mellettem áll, ahogyan a klub is" - mondta a 37 éves vezetőedző, aki januárban a Botafogóból vonult vissza a Milan hívására.

"12 évre nyúlik vissza a kapcsolatom Galliani úrral. Nagyon sokat jelent nekem a tapasztalata, kölcsönösen tiszteljük egymást. A klubnál senki sem mondta nekem, hogy a következő két mérkőzés döntene a sorsomról. Néhány dolog miatt csalódott vagyok, de elsősorban a munkámra koncentrálok, biztosan nem fogom feladni. Mindig száz százalékot nyújtok abban, ami a feladatom és tudom, hogy valami nagy dolgot építhetünk itt. És azt is tudom, hogy a munkám gyümölcsöző lesz. Mindenfélét pletykálnak rólam, de száz százalékig bírom az öltöző bizalmát. Jó meccset várok a Lazio ellen" - fűzte hozzá Seedorf.

A Rossonerik az eddigi 12 mérkőzésből hetet elveszítettek Seedorf dirigálásával, jövőre csak a Serie A-ra és a hazai kupára koncentrálhatnak és építkezhetnek, ugyanis még az Európa Liga-indulás kiharcolásához is csoda, azaz 12 pont ledolgozása kellene tíz forduló alatt.

forrás: hatharom.com