Recent comments

Friss Hírek

Tévez: Nem gondolok a gólkirályi címre

A Juventus fontos győzelmet aratott a Torinóba tizenhét mérkőzéses veretlenségi sorozattal érkező Parma ellen, s az Öreg Hölgy mindkét találatát Carlos Tévez szerezte, aki így visszavette a vezetést a góllövőlista élén, s egyre közelít a legeredményesebb bajnoki góllövőnek járó Capocannoniere cím felé.


"Nem gondolok a gólkirályi címre, egyedül a csapat érdekel." - nyilatkozta Tévez a győztes mérkőzés lefújását követően.

"A Parma elleni győzelem fontos. Kiváló eredményt értünk el egy nehéz mérkőzésen. Szeretnénk lezárni a bajnokságot, amilyen gyorsan csak lehetséges."

"Az első gólomat düh és keménység előzte meg? Nos, én így játszom, én ilyen vagyok, s úgy hiszem, hogy ez jó dolog a csapat szempontjából." - vélekedett a Juventushoz nyáron csatlakozó argentin támadó.


A második félidőben Tévez felesleges sárga lapot kapott, s ennek nyomán eltiltottként kihagyni kényszerül a Napoli elleni rangadót. 

"A sárga lapom azt eredményezi, hogy kihagyom a Napoli elleni meccset, s emiatt szomorú vagyok. Ráadásul, ha belegondolok, hogy Conte éppen le akart cserélni mielőtt megkaptam a sárgát..."

"Bizonyos vagyok benne, hogy hatalmas mérkőzés lesz, az azúrkékek jó focit játszanak, s forró hangulat várható. Persze így legalább pihenek egy kicsit, s feltöltöm az elemeket a Lyon elleni találkozóra. Mentálisan higgadt vagyok, s előbb vagy utóbb az európai gól is megérkezik majd, ezt nem lehet siettetni."

"De egyszerre csak egyet lépjünk! Előbb jön egy pihenőnap, amelyet Contétól kaptunk, aztán a Napoli, s csak ezt követően foglalkozunk az Európa Ligával."

Tévez ugyan pazar szezont produkál Olaszországban, valószínűleg mégsem kap majd meghívót a világbajnokságra készülő argentin keretbe Alejandro Sabella szövetségi kapitánytól.

"Mindig arról beszélünk, hogy nem hívnak be az argentin keretbe, de mit mondhatnék erről? Végzem a munkám, de ez nem az én döntésem. Ha jó teljesítményt nyújtok, de ő nem hív be, az az ő problémája. Nem hívhatom fel, hogy megkérdezzem, miért nincs szüksége rám."

"Kevés idő van hátra addig, de úgy gondolom, hogy ezen a nyáron, ahelyett, hogy a világbajnokságon fociznék, inkább golfoznom kell majd."

forrás: juventuz.blog.hu