Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo: Itt minden pompás

Dani Osvaldo a Jtv-ben elmesélte, hogy mennyire boldog, hogy míg gyerekként Boca Juniors meccsekre járt és Tévezt nézte a lelátóról, most pedig egy csapatban játszhat vele.


Az első labdaérintések? „Az apám vitt mindig focizni. Már akkor csatár voltam, mert a nagymamám 10 peso-t adott minden egyes gólom után, így aztán soha nem passzoltam senkinek.”

A példaképei? „Batistuta, nem is lehetne másképp hisz Argentínában nőttem fel, de persze Ronaldo is a legnagyobbak között van.”

2006-ban érkezett Olaszországba. Milyen volt a kezdet? „Az elején nagyon nehéz volt, mert még 20 éves sem voltam és minden hiányzott. Az első három, négy hónap nagyon kemény volt. A születésnapomat is egyedül kellett ünnepelnem. Aztán hozzászoktam, megtanultam a nyelvet és most már olasznak érzem magam.”

Mi a különbség az olasz, az angol és a spanyol foci között? „Angliában nagyon fárasztó, mert ott sokat számít a fizikum és nem is sikerült beilleszkednem. Olaszországban és Spanyolországban nagyobb hangsúlyt fektetnek a technikára és a taktikára és ez nekem jobban fekszik.”

Llorente és Tévez? „Fernando nagyon jó labdarúgó és nagyszerű srác.

Tévez? Argentínában a Boca Juniorsnak szurkoltam és jegyet váltottam a meccsekre, hogy láthassam őt játszani, most pedig egy csapatban vagyok vele…ez fantasztikus.”

Conte? „Az első edzéseken sokat szenvedtem, mert Conte edzésein rengeteg a futás, de ehhez hozzá lehet szokni. A mister nagyon felkészült és sokat vár el, de az eredmények láthatóak. Itt minden pompás, Vinovotól kezdve az egész klub felépítéséig. Egyből világossá vált, hogy Olaszország és Európa egyik legnagyobb klubjához érkeztem.”

Az ellenfelek? „A Roma egy nagyszerű csapat és nagyon szép focit játszanak. Sok kellemetlenséget fognak még okozni. Minden mérkőzés nehéz lesz, mindenki a maximumot akarja nyújtani. Tudom jól, hisz amikor ellenfélként léptem pályára a Juventus ellen, akkor és is nagyon motivált voltam. Ugyan ilyen lesz a Verona. Nehéz mérkőzésre számítunk. Aki meg akarja nyerni a Scudettót, annak győzni kell az ilyen összecsapásokon.”

18-as mezszám? „A legtöbb mezszám már foglalt. Azért választottam a ezt, mert május 18-án született a fiam Gianluca.”

Torino? „Nem ismertem korábban, de azt kell, hogy mondjam egy gyönyörű város. Ugyan akkor én szorosan kötődöm minden városhoz, ahol korábban éltem, mint Róma és Firenze. Ez utóbbiban születettek a gyermekeim, de ami a legkedvesebb számomra az Barcelona.”

Mik az álmai? „Itt lenni a Juventusnál már egy álom és ezt szeretném folytatni, aztán a Világbajnokság. Nem mondom, hogy megnyerni, de legalább játszani rajta.”

forrás: juventushungary.hu