Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo: Egy álom itt lenni

A Juventus új szerzeménye leírhatatlanul boldog, hogy Torinóba szerződött.


Osvaldo nem fél a konkurenciától a csatársorban, hisz jól ismeri a csapattársai nagy részét, ami szerinte segíteni fog neki a beilleszkedésben.

Osvaldo: „Egy álom itt lenni. Nagyon boldog vagyok. Az egész olyan gyorsan történt, hogy még fel sem fogtam. Amikor megtudtam, hogy a Juventus érdeklődik irántam, nagyon boldog lettem. Amikor tegnap megkötöttük a szerződést, le kellett ülnöm, el sem hittem. Már hiányzott az olasz futball. Eleinte boldog voltam Angliában az új kaland miatt, aztán rájöttem, hogy hiányzik a Serie A. Ki akarom élvezni ezt a pillanatot, mert Olaszország legnagyobb klubjába érkezem. A Juventus egy igazi „pusztító.” Roma játékosként sokat szenvedtem ellenük. A tőlem telhető legjobbat fogom adni, hogy kiharcoljam a helyem a Brazíliába utazó olasz keretben, és hogy sok évig itt maradhassak.”

forrás: juventushungary.hu