Recent comments

Friss Hírek

Milan: El Shaarawy orosz ajánlata ellenére maradna


A Milan olasz válogatott támadója, Stephan El Shaarawy elmondása szerint maradna a csapatnál, bár orosz ajánlattal is rendelkezik.



A fiatal támadó csupán négy mérkőzésen lépett pályára a bajnokságban, mivel sérülések hátráltatták, de elmondása szerint vissza akar térni, és ki akarja harcolni, hogy a következő években is helye legyen a csapatnál.

„Nagyon balszerencsés voltam az elmúlt időszakban. Szeptemberben izomproblémám volt, azóta pedig folyamatosan volt valami nyavalyám, ez a decemberi lábműtétemmel csúcsosodott ki. Fontos számomra, hogy minél hamarabb visszatérjek Milanellóba, és megpróbáljak felépülni” – mondta El Shaarawy a Corriere dello Sportnak.

„Sérüléssel teli nehéz hónapok voltak, ráadásul még edzőváltáson is átesett a csapat. Rengeteggel tartozom Allegrinek, azonnal megkaptam tőle a bizalmat, ahogy a csapathoz kerültem. Ugyanakkor Seedorf a csapattársam volt, és segített a beilleszkedésben a múltban. Tudom, hogy nagyszerű munkára képes.”

„Soha nem éreztem, hogy ne tartoznék a csapathoz, még akkor sem, amikor a sérülésem miatt nagyon lent voltam. Érkezett egy ajánlat egy orosz csapattól, de úgy határoztam, hogy maradok a Milannál, mert ezt akarom. Az a célom, hogy bajnok legyek itt” – tette hozzá az olasz támadó.


forrás: NSO