Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Kötelességem vezetni a Milant

A Milan Mario Balotelli bombagóljával legyőzte a Bolognát az olasz labdarúgó-bajnokság 24. fordulójának pénteki nyitómeccsén.




Az egyébként pocsék mérkőzésbe Mario Balotelli vitt színt: a 86. percben távolról, 27 méterről Guanluci Gurci kapujába bombázott. 

A vörös-feketék két forduló után ismét győztek a Serie A-ban, jó hangulatban várhatják az Atlético Madrid elleni szerdai Bajnokok Ligája-nyolcaddöntőt.

"Felnéztem, láttam, hogy a kapus kissé kinn áll a kapujából, teljes erőmmel elrúgtam a labdát, szerencsére bement. Jó kis gól volt. Az edző bízik bennem, mert én vagyok az egyetlen, aki húzza magával a csapatot, kötelességem, hogy ilyen gólokat rúgjak" - nyilatkozta a lefújás után Balotelli.

A balhés csatár elismerte, nyögvenyelős mérkőzést nyertek meg. "Nem volt nagy meccs a mai, egyáltalán nem."

A Milan továbbra is tizedik a tabellán, a vasárnap pályára lépő Genoa megelőzheti. Az Európa Liga-indulásra még odaérhet a gárda, négy pont a hátrány az ötödik Interhez képest. 

A Bajnokok Ligája már rég elúszott Clarence Seedorf fiainak - abban az esetben indulhatnának a következő szezonban az elitsorozatban, ha megnyernék, erre nincs sok sanszuk Balotelliéknek.

forrás: hatharom.com