Recent comments

Friss Hírek

Roma: Bemutatták Goicoecheát


Sajtótájékoztató keretében mutatta be Walter Sabatini a Roma legutolsó nyári szerzeményét, az uruguayi Mauro Goicoecheát.

"Nagyon örülök neki, hogy a Roma leigazolt engem. 


Azért jöttem, hogy egy nagy klubnál fejlődjek és egyszer szeretnék a csapat elsőszámú kapusa lenni."- kezdte a fiatal kapus.

"Ami a képességeimet illeti, tipikus dél-amerikai kapus vagyok, de különösen jól használom a lábaimat. Világ életemben kapus szerettem volna lenni, már nagyon fiatalon élveztem, ha védhettem."

"A Románál azért választottam a 13-as mezt, mert a feleségem azon a napon született. 


Az uruguayi ifjúsági válogatottakban szerepeltem már, azonban a nagyválogatottban még nem volt szerencsém, mert olyanok vannak előttem a sorban, mint Muslera, vagy Martin Silva. 

Remélem viszont, hogy hamarosan számomra is megadatik a lehetőség."

"Ami pedig a Roma két kapusát, Stekelenburgöt és Lobontot illeti, mindketten sokszor szerepeltek már hazájuk válogatottjában és nagyon örülök annak, hogy ilyen kapusok mellett tanulhatok, velük dolgozhatok." 



asroma.hu