Recent comments

Friss Hírek

Napoli: Hugo Maradona szívesen lenne a csapat edzője


A legendás Diego Maradona öccse, Hugo Maradona a legmagasabb szintre akar eljutni edzőként, azt sem tartja kizártnak, hogy egyszer a Napoli labdarúgócsapatát irányítja majd.

 „A feleségem nápolyi, és három hónappal ezelőtt visszatértünk a városba – nyilatkozta a 43 éves Hugo Maradona a Radio CRC-nek. – 

Utánpótlásedzői munkát ajánlottak itt nekem, amit elfogadtam. Ebben a városban szeretnék maradni. Meg akarom ismerni az olasz labdarúgást, és végigjárom a ranglétrát, hogy egyszer az olasz élvonalban edzősködhessek. 

Nem sietem el a dolgokat, szeretnék mindent megtanulni.”

Hugo Maradona az 1987–1988-as szezonban játékosként már belekóstolt a Serie A légkörébe, az Ascoli középpályásaként 13 mérkőzésen lépett pályára, de gólt nem szerzett. 

Ezt követően megfordult többek között a Rayo Vallecanóban és a Rapid Wienben is, pályafutása végén pedig Japánban légióskodott. Edzőként eddig csak a 2004–2005-ös idényben dolgozott, amikor a Puerto Rico Islanders csapatát irányította.

„Hogy lehetek-e egy nap a Napoli vezetőedzője? Bármi megtörténhet. Szeretem a csapatot, nagyon jól játszik, bár még korai megtippelni, hol végezhet a bajnokságban. 

Ha tehetem, megnézem a meccseiket a stadionban” – tette hozzá Hugo Maradona, akinek bátyja, Diego kétszer is bajnoki címig vezette játékosként a Napolit, és a mai napig istenként tisztelik a Vezúv tövében.


NSO.hu