Recent comments

Friss Hírek

Kaká: "Senki nem keresett, ajánlatot sem tett a Milan!"


A hírek szerint sorban állt érte fél Európa, sőt tengerentúli ajánlatokkal is bombázták. Az igazságot azonban maga a játékos mondta el egy interjú során a Globoesporte újságírójának. 

A nyár legfőbb témája  - a Real Madrid szempontjából – Modric mellett a brazil játékmester Kaká volt. Szinte nem telt el úgy nap, hogy ne jelent volna meg pletyka egy újabb ajánlatról, egy újabb érdeklődőről.

A legtöbb hír arról szólt, hogy a Paris Saint-Germain és a Milan is csábítja a korábbi Aranylabda-győztes játékost, kész lemondani a fizetésének feléről és egyéb kompromisszumokra is hajlandó a váltás érdekében. 

Valójában azonban csak Kínából kapott ajánlatot. „Nem azért jöttem ide, hogy elmenjek, de nem akarok a klub terhére lenni. Csak azért nem hagytam el a csapatot, mert nem kaptam ajánlatot.”


A brazil középpályás ezután beszélt a csapaton belüli helyzetéről is. „Úgy érzem, mintha újra kéne kezdenem mindent 30 évesen, miután megnyertem mindent.

Azt kérdeztem magamtól: „Nem lenne jobb elmenni egy olyan helyre, ahol többet játszhatok?” A válaszom igen volt és most is erre várok.”

Természetesen Mourinhóval való kapcsolatáról is kérdezték őt.

 „Kölcsönösen tiszteljük egymást, szakmai a kapcsolatunk. Sosem kérdőjeleztem meg. Úgy gondolom, ahogy más csapatoknál is, úgy itt is, az edző egyes játékosokban jobban bízik, mint másokban. Nem azt akarom, hogy egyenesen a kezdőben találjam magam, hanem hogy harcolhassak a helyemért.”

„A sérülésem előtt játszottam egy szinten, amire most már nem vagyok képes. Átestem egy műtéten és egy másik játékos jött ki a műtőből. Apránként elveszítem az önbizalmam, de még nem vesztettem el teljesen. Fizikailag jól érzem magam. 

A legutolsó sérülésem tavaly októberben volt. Hamarabb érkezem és edzem, mint a többiek, naponta kétszer is. 

Többet dolgozok, mint valaha és mégsem játszom. 

Többet edzek mindenkinél és minden nap azért küzdök, hogy újra meghatározó játékossá váljak, amilyen korábban is voltam.”


madridista.hu