Recent comments

Friss Hírek

Jovetic: A Juve több alkalommal is megkeresett


Stevan Jovetic, a Fiorentina Juventus által is megkörnyékezett csillaga a Gazzettának adott hosszabb nyilatkozatot, melyben beismerte, a torinói csapat minden követ megmozgatott, hogy leigazolja őt.

"Hosszú és intenzív nyár volt ez, emellett azonban szórakoztató is. Úgy gondolom, hogy egy fontosabb játékosnak hozzá kell szoknia a különféle átigazolási pletykákhoz, és mindig profiként kell viselkednie. 

Én így tettem, ezt Montella is tanúsíthatja: sosem hagytam ki egy percet sem az edzéseken és minden felkészülési mérkőzésen 90 percet játszottam teljes koncentrációval még akkor is, mikor a jövőm teljesen bizonytalan volt.

 A Juventus valóban több alkalommal is megkeresett, beismerem. 

Normális, ha az ember ilyenkor elgondolkozik: a BL-szereplés, egy igazán nagy klubhoz való tartozás, valamint egy technikai projekt középpontjának lenni is igazán csábító volt. 

Ez utóbbiakhoz azonban nem kell Torinóba költöznöm, itt Firenzében már mindezt megkaptam. 

Hogy a jövőben a Juve játékosa leszek-e? 

Mint mondtam, felesleges erről most beszélni, jelenleg csak a Fiorentinára gondolok."


Juventusfc.hu