Recent comments

Friss Hírek

De Jong: Egy álom valóra vált


Nigel De Jong elmondta a sajtónak, hogy már gyerekként is Milan játékos akart lenni és most, hogy valóra vált ez az álma, újra a csúcsra akar jutni a Rossonerivel. 

A 27 éves holland válogatott játékost az átigazolási időszak utolsó napján szerezte meg a Milan kölcsönbe a Manchester Citytől.

„Amikor a 80-as, 90-es évben néztem a Milan meccseit, mindig arról álmodoztam, hogy egyszer én is itt játszom majd.” mondta a középpályás a Sky Sport Italiának.

„És most itt vagyok Milánóban, ezért pedig köszönettel tartozom, az olyan hollandoknak, mint Marco Van Basten, Ruud Gullit, Frank Rijkaard és Clarence Seedorf.”

A Milan kerete komoly változáson ment át a nyári átigazolási időszak alatt, de a középpályás bízik benne, hogy ez egy újabb sikerkorszak kezdete.

„Segíteni akarok a Milannak, hogy újra csúcsra jussanak. A Milan most komoly átalakuláson megy át. Több klasszis játékos és vezéregyéniség is elhagyta a klubot.”

„Fiatal csapat vagyunk és mindent elölről kell kezdenünk, de örülök, hogy része lehetek ennek a projektnek.”

A 27 éves játékos azt is elmondta, hogy már alig várja a milánói városi derbit, a Derby della Madonninát, ahol jó barátjával Wesley Sneijderel állhat majd szemben.

„Már játszottam derbit Manchesterben, de ez most teljesen más lesz. 

Az Inter játékosa Wesley Sneijder az egyik legjobb barátom és sokat beszélt már róla.”


olaszfoci.hu