Recent comments

Friss Hírek

Bendtner: Bizonyítani akarok


A Juventus legújabb és egyben utolsó nyári szerzeménye, a 24 éves dán származású Nicklas Bendtner nem éppen dicsfény közepette vonult be Torinóba. 


Az Arsenal csatára ugyan már első edzésén is túl van, de a Juve szurkolói többségében rendkívül szkeptikusak vele szemben. 

Hogy Bendtner - akit vastag arcbőrrel áldhatott meg az ég, hiszen rögtön bejelentette igényét Del Piero 10-es mezére - megfelelő erősítés lesz-e a zebrák számára, azt az idő eldönti, de egy biztos: az új fiú szeretne bizonyítani.


"Az első érzésem az volt, hogy egy óriási klubhoz kerültem, Olaszország legjobb csapatához. Érezni az atmoszférán, hogy egy rendkívüli helyre érkeztem." - írta a Juventus hivatalos honlapja a játékos szavait idézve.


"A karrierem szempontjából tökéletes időpontban jött ez a lépés. 

Sok Serie A-s csapat ellen játszottam már, tudom, hogy mind rendkívül taktikusak."

"Lelkesedést, elhivatottságot és egy hatalmas szívet hoztam ide magammal.  

A pályán szeretnék bizonyítani, nem a vonal mellett tölteni az időmet, ahogy a múltban tettem. 

Azt szeretném, hogy a Juventus szurkolói belássák: hiba volt engem leírni."

"Tudom, mit vár el tőlem és a csapattól Antonio Conte, aki remek középpályás volt, de talán még jobb edző lett."

"Óriási megtiszteltetés számomra, hogy itt lehetek, nagyon büszke vagyok arra, hogy hamarosan magamra ölthetem a fekete és fehér színeket. 

A legjobbamat fogom nyújtani annak érdekében, hogy minél több gólt szerezzek."

Bendtner egyébként a 10-es helyett végül a 25-ös számú, kicsit kevésbé kultikus mezt kapta meg.


azzurri.co.hu