Recent comments

Friss Hírek

Soha nem adtam fel

Az argentin szélső a Roma Radiónak adott interjúban elárulta, sosem adta fel annak ellenére, hogy nagyon nehezen alakult a szezon számára.


Iturbe a nyáron érkezett a Romához és elég nehezen illeszkedett be a csapatba.

"Amikor megérkeztem, elég jól kezdtem. Gólt szereztem a Juventus és a CSZKA ellen is, aztán elkapott egy sérüléshullám. Nem voltam könnyű helyzetben, mert a térddel és a bokával nagyon óvatosan kell bánni."- mondta Iturbe.

"Aztán mikor újra tudtam játszani, a csapat már nagyon rosszul játszott, egy passzt nem tudtunk megcsinálni, de én sosem adtam fel, azon voltam, hogy a legjobbamat tudjam adni."

"Most már eldőlt, hogy ott leszünk a következő BL kiírásban és ennek nagyon örülünk. Sokat kritizáltak bennünket, de a derbin aratott győzelmet a csapattársaimnak ajánlom, akik velem együtt szenvedték végig ezt az évet."

Iturbe számára a Lazio elleni gól speciális volt, nem cserélné el 15 másik gólért.

"Ez valami különös dolog, egy olyan, amit nem mindig tudsz megcsinálni és éppen ezért csodálatos. Sosem felejtem el. Elcserélném-e 15 másikért? Nem, inkább még szeretnék több gólt szerezni majd a derbin." 


forrás: asroma.hu