Recent comments

Friss Hírek

Danilo, büszke vagyok rád!

Ledesma az idei szezonban hosszú-hosszú évek után végül kiszorult a Lazio kezdőjéből, egyébként 2006 és 2014 között kirobbanthatatlan alapember volt, több, mint 300 meccset játszott. 



Most többek közt a sasok saját nevelésű játékosa, Danilo Cataldi miatt szorult a kispadra. 

Tegnap a kupadöntő után ezt írta saját facebook oldalára:

"Én egy szűkszavú ritkán beszélő típus vagyok, de van amikor létfontosságú beszélni, ez esetben írni.
Danilo, lesz még sok más lehetőséged: nem csak a jövője ,de már a jelene vagy az én Laziomnak. Büszke vagyok Rád és ezt te is jól tudod, mindig támogattalak és segítettem neked; a Lazio a lehető legjobb kezekben, lábakban van...a tieiden.
Azt kívánom neked, hogy a lehető leghamarabb válj csapatkapitánnyá, sokáig. és mindez legyen döccenőmentes.
Tudod jól, én mindig itt leszek neked!"


Megható szavak, egy idősödő, szépen lassan parkoló pályára kerülő játékostól.

 forrás: il nostro calcio