Recent comments

Friss Hírek

A Roma az én nagy szerelmem

A Roma középpályása egy könyv bemutatóján beszélt arról, hogy régen lett volna lehetősége külföldre igazolni és hogy nem kizárt, egyszer Gerrard útját követi majd.

 
"Voltak pillanatok az életemben, amikor a váltáson gondolkodtam. Volt pillanat, amikor hajlottam arra, hogy egy nagyot lépek, de végül maradtam a Románál. Én általában szeretek utazni, ezért nagy élvezet lett volna egy külföldi szereplés és ehhez nagyon közel voltam párszor. A Romát szakmai döntés után választottam és ennek örülök."- mondta De Rossi.

A középpályást többször szóba hozták a Chelsea, Manchester United, Real Madrid hármassal, majd legutoljára az amerikai MLS jött szóba, mint lehetséges cél és így követhetné egyik példaképét, Steven Gerrardot.

"Gyerekként Gerrard a példaképem volt mindazért amit a pályán és azon kívül elért és tett. Szeretném én is hasonlóan befejezni, mint ő, úgy akarom elhagyni a Romát, hogy még erős és fizikailag jó formában vagyok."

"A Roma az én nagy szerelmem és mindig is az lesz. 2017-ig szól a szerződésem és meglepődik az ember, hogy 2 év milyen gyorsan el tud menni, bár ezalatt nagyon sok minden megtörténhet."

"Amikor azt érzem majd, hogy már nem vagyok olyan éles, akkor abba fogom hagyni és szerintem ugyanúgy, mint őt, engem is ünnepelni fognak a szurkolók." 


forrás: asroma.hu