Recent comments

Friss Hírek

A szezonunk múlik ezen a 4 napon!

Ma este a Coppa Italia döntője, hétfőn pedig a városi derby vár a Lazio játékosaira, Mauri pedig tudja, milyen fontos meccsek ezek.


A Kékek 2 éve a Roma ellen nyertek, míg a Juve már lassan két évtizede nem emelhette magasba ezt a kupát.

“Szerintem ez a legerősebb Lazio amiben valaha játszottam. Ez mindenképp mellettünk szól.” – mondta Mauri a sajtótájékoztatón.

“Természetesen az is igaz, hogy a csapat, amivel játszani fogunk erősebb mint az a Roma, amit 2 éve legyőztünk. A döntők különleges meccsek, már napokkal előtte érezni a nyomást. A szurkolókat is különösen lázba hozzák. Mondtam a fiatalabb játékosoknak, hogy nyugodtan kell a pályára lépnünk, hiszen ez a hivatásunk.”

Az Olasz Kupa döntője épp a – Bl-helyek miatt kulcsfontosságú – Derby della Capitale előtt lesz, amit a liga áttett vasárnapról hétfőre.

“Szerintem helyes döntés volt egy nappal későbbre tenni a derbyt, hiszen úgysem lesz hétközi forduló, így több pihenőnapunk lesz, ami nagyon fontos számunkra.  Nem értem miért volt ekkora felhajtás emiatt.”

“Tudjuk, hogy ez a 4 nap dönti el a szezonunkat. Eddig jól teljesítettünk,sokat  fejlődtünk , itt az ideje learatni a munkánk gyümölcsét. Hogy melyik a fontosabb? Nem szeretnék választani, mert mind a két célt el akarjuk érni. Mindent beleadunk majd, senki se kételkedjen! Ismerjük a Juve stílusát, és tudjuk, mik a gyengéik.  Igyekszünk nekik problémákat okozni, a megfelelő taktikai eszközökkel.”

forrás: azzurri.co.hu