Recent comments

Friss Hírek

A Juve akart a legjobban



Paulo Dybala elárulta, hogy csak a Juventus miatt hagyja el a Palermo együttesét.




A fiatal támadó a Fiorentina elleni mérkőzésen elköszönt a Barbera stadion közönségétől és várhatóan hamarosan orvosi vizsgálatra érkezik Torinóba.

“A Juventus az a klub amelyik a legjobban akart engem. Nagyon nagy erőfeszítéseteket tettek meg azért, hogy megszerezzék az aláírásomat és ez a fő oka annak, amiért mellettük döntöttem.” – nyilatkozta a 21 éves argentín a Sky Sport Italiának.

“Ezzel a csapattal van a legtöbb esélyem megnyerni a Scudettot és én mindig azért lépek pályára, hogy győzzek és velük ez sikerülhet is.”

“Nem fogom elfelejteni az elmúlt három évet, amit a Palermónál töltöttem, már az első naptól kezdve boldog voltam.”

“Tudom, hogy a Juventusnál óriásiak az elvárások, de biztos vagyok benne, hogy rengeteget fejlődhetek nálunk. Bízom benne, hogy Tévez is a csapattal marad, mert sokat tanulhatnék tőle és minden könnyebb lenne számomra.”

Dybala 2012 júliusában 12 millió euróért a másodosztályú Instituto-tól igazolt a Palermo csapatához, a Juventus pedig várhatóan 40 millió eurót és 1-2 játékost ad az argentín gólvágóért.

“Amikor megvett a Palermo mindenki sokkalta az értem kiadott összeget, de az idő engem igazolt és bebizonyítottam, hogy ugyanolyan szinten tudok játszani,mint Argentínában.”

“A Juventus esetében is arra számítok, hogy sokallni fogják az áramat, de nyugodtan várom az új kihívást és azon leszek, hogy visszafizessem a Bianconerinek a belém vetett bizalmat.”

forrás: Juventusfc.hu