Recent comments

Friss Hírek

Nem vagyok vadorzó

A Roma új igazolása a bemutatkozó sajtótájékoztatón elmondta, hogy nem egy vadorzó típusú játékos, majd röviden beszélt a sérüléséről is.

 
A volt Cagliari játékost a Roma az átigazolási időszak utolsó pillanatában szerződtette.

"Elérhető vagyok az edző és a csapattársaim számára. Szélsőnek szerződtettek, de ha csatárként kell játszanom, akkor beszélni fogok az edzővel."- mondta Ibarbo.

"A sérülésem nem volt komoly, csak egy kisebb húzódás a vádlimban. Nem hiszem, hogy bármi gond is lenne még vele."- jegyezte meg a sérülésével kapcsolatban a játékos.

Ibarbóra Barcelonában egy tervezett orvosi vizsgálat vár, azonban a kolumbiai nem aggódik.

"Legelőször az edzővel beszéltem, jól érzem magam, nincs semmi gond. Minden héten kontrollra kell mennem, de szerintem most el lett halasztva az orvosi vizsgálat."

"Ami engem illet, mindig nagyravágyó voltam és most végre itt lehetek egy ilyen patinás klubnál, ahol amit csak lehet, szeretnék megnyerni. Ehhez viszont rengeteget kell dolgozni. Sajnos a csapat legutóbbi eredményei nem a legfényesebbek, és elég sok a sérült, valamint a válogatott meccsek miatt sok a hiányzó, de a lehető leghamarabb ki kell másznunk a gödörből. Az ember mindig fejlődni akar, most itt vagyok egy erős csapatban és a dolgok sokkal jobbak. A meccsenkénti gólátlagom nem a legjobb, de én inkább a csapattársaim kiszolgálásáért játszom, hiszen nem szerezhetsz mindig gólt."

"A volt Cagliaris csapattársaim nagy segítségemre vannak, ők elmondták, hogy Róma milyen csodálatos, mennyire imádnivalóak a szurkolók. Lépésenként, de egyre jobban a tagja leszek ennek a csoportnak." 


forrás: asroma.hu