Recent comments

Friss Hírek

Lehet, hogy tévedtem

Walter Sabatini nem érzi magát felelősnek a csapat gyenge szerepléséért, azonban elismerte, lehet tévedett néhány átigazolással kapcsolatban.

 
"Nagyon nehéz megtalálni az igazi okokat. A játékosok ugyanúgy tekintenek egymásra, ez semmit nem változott."- kezdte Sabatini a Roma Radio-nak adott interjút.

"Az edzőnk is ugyanaz, mint tavaly és újra magunkra fogunk találni, ebben biztos vagyok, viszont elismerem, hogy az én döntéseim közül néhány vitatható."

"A csapatnak meccset eldöntő csatárokra volt szüksége, ezért választottam Ibarbót és Doumbiát, mert mindketten nagyon erősek. Viszont amiben hibáztam, az az időzítés és a módszer különböző okok miatt."

"Ibarbo éppen egy sérülésből épült fel, míg Doumbia nagyon régóta nem játszott a bajnoki szünet miatt. Talán, ha jobban összpontosítottam volna a a rövidtávú jövőre, akkor most egy teljesen más csapatról beszélnénk."

"Én nem vonom kétségbe ennek a két játékosnak a tudását, de most így visszatekintve, talán más döntést hoztam volna a saját időkeretünkben."

"Tegnap Doumbia két gólt is szerezhetett volna, ha az a játékos lett volna, aki 40 napja volt, vagy aki 20 nap múlva lesz."

"Ami Miralem Pjanicot illeti, tegnap nem volt meghatározó játékos, de sokan túlságosan is tőle várják, hogy megmenti a csapatot. Az erőfeszítései dicséretesek, mi hiszünk és bízunk benne és tudjuk, hogy hamarosan magára fog találni. A játékosoknak le kell tenniük a pályára valami pluszt, de nem tudom hogy pontosan mi az. Viszont látom őket az edzéseken és tudom, hogy magunkra fogunk találni hamarosan."

"Sajnos a csapaton látszik, hogy egyre frusztráltabb, a formájuk igen csak megkérdőjelezhető. A tegnapi meccsen néhányuktól, Tottitól, De Rossitól, Verdétől és Gervinhotól már láttam felvillanásokat, szép mozdulatokat, olyanokat, amiket mindannyian ismerünk a régi Romától."

"A keretünk erős és ezt be fogjuk bizonyítani. Meg fognak felelni azoknak az elvárásoknak, amiket maguk állítottak fel az elején."

"Néha akár egy győzelem is elég ahhoz, hogy kimásszon a csapat a hullámvölgyből. A csapat kondíciója megfelelő, bár a futás teljesítményünk nem annyira jó, de hamarosan ez is jó lesz. Jelen pillanatban nincs bűnbak, sem olyan helyzet, amit analizálni kellene. A Roma nem ad le az elvárásaiból és továbbra is ugyanaz a cél, mint a szezon elején." 


forrás: asroma.hu