Recent comments

Friss Hírek

Még hosszú út áll előttünk

A Cesena elleni bajnokit követően többek között Filippo Inzaghi, Giampaolo Pazzini és Riccardo Montolivo is megszólalt.


FILIPPO INZAGHI: “Jól játszottunk, de tudjuk, hogy még hosszú út áll előttünk. Ezen az úton kell folytatnunk. A pozitív eredmény önbizalmat ad számunkra, de tisztában vagyunk azzal, hogy fejlődnünk kell. A srácok nagyon jól játszottak az első 30 percben, akár 2-0 is lehetett volna. Bonaventura több poszton is tud játszani, nagyszerűen teljesített a két támadó mögött. Bocchetti? Remek meccse volt. Mexés visszatér eltiltásából és reméljük, hogy Paletta is hamarosan felépül. A Chievo ellen kemény mérkőzés lesz, de ezzel a hozzáállással és lelkesedéssel újra visszatérhetünk a helyes útra”.
 
GIAMPAOLO PAZZINI: “Nagyon boldog vagyok. Ugyan nem sikerült túl jól a büntető elvégzése, de az a lényeg, hogy gól lett belőle. Szükségem volt egy kis önbizalomra és lelkesedésre. Én vagyok a tizenegyesrúgó, ha Jeremy nincs a pályán. A klub és a szurkolók mindig éreztették velem, hogy mellettem állnak és fontos vagyok nekik. Már több felállást is kipróbáltunk, de talán leginkább a 4-3-1-2-es formáció teszi lehetővé, hogy egységesebbek legyünk. Az első félidőben nagyon jól játszottunk. A rajongók szeretete mindig nagy erőt ad nekem”.

RICCARDO MONTOLIVO: “Azt hiszem, hogy megérdemeltük a győzelmet, így kell folytatnunk. A második félidőre kicsit visszaesett a teljesítményünk, de ennek ellenére nem sok lehetőséget adtunk nekik. A felépülésem kicsit nehezebb volt, mint ahogy vártam. Szükségünk volt erre a győzelemre, ami lehetővé teszi számunkra, hogy egy kicsit megnyugodjunk. Pazzini? Jól teljesített és mindent beleadott”.

A Milan szombat este a Chievo Verona otthonában lép pályára a Serie A 25. fordulójában.

forrás: acmilan.hu