Recent comments

Friss Hírek

Pogba: Fel voltam háborodva

Paul Pogba elmondta, azért hagyta el a Manchester Unitedet, mert felháborítónak tartotta azt, hogy Sir Alex Ferguson egy jobb hátvédet állított be középpályára helyette, és vélhetően ez okozta, kapcsolatának megromlását az edzővel.


A Manchester Unitednél 2012-ben lejáró szerződése után, Paul Pogba ingyen érkezett a Juventus csapatához és nem bánta meg a döntését.

Pogba egyszer sem volt kezdő a Manchester United csapatában, de lett volna rá lehetősége, méghozzá 2011 decemberében a Blackburn ellen. Fergusson ekkor mellőzte Wayne Rooneyt, Johhny Evanst és Darron Gibbsont, mert előző este túl sokáig buliztak. Három középső védőjük sérült volt, így Michael Carrick játszott a védelemben és a középső középpályára pedig két jobb hátvéd közül választott.

„Ez egy nagyon nehéz pillanat volt számomra, mert én szerettem a Manchester Unitedet és magamat is Untied játékosnak gondoltam” – nyilatkozta Pogba a Canal+-nak. „Aztán ott volt az a meccs a Blackburn ellen 2011 decemberében, az Old Traffordon. Paul Scholes visszavonult, Darren Fletcher pedig sérült volt. Nem volt több középpályás rajtam kívül. Én viszont edzésben voltam és napról napra jobban ment a játék, az edzőm viszont folyton azt mondogatta, hogy: „Messze van még”. De én nem értettem, mitől vagyok még messze? A játéktól, attól hogy játszhassak egy keveset? Attól, hogy felmehessek a pályára? Vagy mitől? Aztán jött a jobb hátvéd Rafael, akit feltolt a középpályára és ekkor felháborodtam, mert nem értettem miért nem játszhattam.”

A United egyébként elvesztette a mérkőzést 3-2-re. Pogba azt is kiemelte, hogy volt még egy cseréje a mesternek, és ekkor határozta el, hogy elhagyja az Old Traffordot.

„Elvesztettem a kapcsolatot az edzőmmel. Nagyon csalódott voltam. Sokkolt ez a dolog, de ugyanakkor felnyitotta a szememet és ekkor döntöttem úgy, hogy aláírok a Juventushoz. Nem bántam meg semmit.”

forrás: juventushungary.hu