Recent comments

Friss Hírek

Florenzi: Újrajátszanám a döntőt

A Roma középpályása ha tehetné, újrajátszaná a tavaly májusi kupadöntőt, ahol a városi rivális Lazio nyert 1:0-ra.

 
"Ha tehetném, biztosan újrajátszanám a május 26-i meccset."- válaszolt a kérdésre Florenzi.

"Iszonyat csalódott voltam, mert nem tudtam hozzátenni azt a kis pluszt, ami kellett volna. Nem azt sajnáltam, hogy nem játszottam, a szurkolókat és az eredményt sajnáltam. Minket és a szurkolókat is nagyon negatívan érintett."

"Most már viszont újra jó úton járunk egy olyan edző segítségével, akit előtte senki nem ismert, még mi sem. Garcia idejött a maga alázatosságával és nagyon jól végzi a dolgát. Szeretnénk folytatni a jó szereplést és reméljük, hogy elégedetten tudjuk befejezni a szezont."

A Roma a legutóbbi hazai meccseit úgy volt kénytelen lejátszani, hogy a kanyarokat üresek voltak.

"Nem volt könnyű, mert tudjuk, hogy a Roma szurkolói mennyire sok segítséget nyújtanak. Ők nagyon sokat jelentenek nekünk, hiszen megfelelő buzdítással hozzá tudják adni azt a kis pluszt, ami a jó teljesítményhez kellhet."

Florenzi azon kevesek közé tartozik, aki saját nevelése a klubnak, így értelemszerű a kérdés, elvállalná-e a csapatkapitányi szerepet.

"Őszintén, most ezen nem gondolkodom. Csak a játéklehetőség jár a fejemben és előttem még két olyan legenda van, mint Francesco és Daniele, de persze jó lenne hasonló karriert befutni, mint az ővék."- felelte a fiatal játékos. 


forrás: asroma.hu