Recent comments

Friss Hírek

Petkovic: Emberként és szakmailag is károkat szenvedtem

Nem mondhatjuk, hogy jó viszonyban vált el egymástól Vladimir Petkovic és a Lazio. 


A svájci (vagy bosnyák vagy jugoszláv) mestert a téli szünetben rúgták ki, Lotito ugyanis egyszerűen a klub elárulásának vélte, hogy az edző a tudta nélkül megállapodott a svájci szövetséggel, hogy nyártól átveszi a válogatottat. 

Persze ez önmagában még nem jelentett volna menesztést, de akkoriban történetesen pocsék játékot mutatott a Lazio, Klose hiányát egyáltalán nem tudták kezelni. Petkovic tehát távozott, de ezt viszont ő érezte jogtalannak, és beperelte a klubot, mert állítása szerint nem adták meg neki az általa kért végkielégítést. 

Megy tehát a csatározás, a Rai Due most a trénert szólaltatta meg:

“Emberként és szakmailag is károkat szenvedtem.” – kezdte Petkovic.

“Keserű érzés volt, de sok ember és kolléga támogatott, segítettek rájönni, hogy úriemberként viselkedtem, ugyanis nem reagáltam arra, hogy szándékosan hátbaszúrtak. Inkább csendben maradtam.”

forrás: azzurri.co.hu