Recent comments

Friss Hírek

Montella: A Juve génjeiben van a győzelem

A firenzeiek edzője Vincenzo Montella az ősszel elért 4-2-es győzelem ellenére is tart a Juventustól és az EL-ben is szívesen elkerülte volna a torinóiakat.


 „A Juventus erős egyénileg és csapatként is. A Juve génjeiben van a győzelem csak úgy, mint a történelmében. Ez egy olyan mérkőzés, ami külön lökést ad a csapatnak és a játékosok is tisztában vannak ezzel és remélem, hogy meg lesz bennük minden, hogy sikeresek legyenek abban a stadionban, ahol idén a zebrák minden mérkőzést megnyertek. Egy olyan Fiorentinát szeretnék, ami nem fél játszani a saját játékstílusát. Az őszi 4-2-es győzelmünk? Nem játszottam le újra a fiúknak. Csak azt mutattam meg nekik, amit egyébként is szoktam, azt, ami az ellenfélre jellemző. Három mérkőzés a Juve ellen? Őszintén mondhatom Önöknek, hogy jobban örültem volna más csapatnak az Európa Ligában, de az a két összecsapás is biztosan ösztönző lesz számunkra. A Rossi-Gomez, vagy a Tévez-Llorente páros erősebb? Számomra egyszerű a válasz, de nem akarom motiválni az ellenfelet. Persze jobban szerettem volna, ha egész évben a pályán láthatom az én csatár párosomat.”

forrás: juventushungary.hu