Recent comments

Friss Hírek

Kaká: Fontos lenne a három pont megszerzése

Ricardo Kaká, a Milan brazil középpályása szerint a Milan számára nagyon fontos lenne a győzelem a Juventus elleni rangadón.

 
 Kaká szerint egy győzelem nagy lendületet adna a csapat számára. 

 “Számunkra nagyon fontos lenne a három pont megszerzése. A Juve legyőzése a szezon végéig tartó lendületet adna. Az ellenfelünk nagyon erős és sok kiváló játékosuk van. 

Conte? Nem tudom, hogy mi a titka, de különleges képességei vannak, mivel nem egyszerű egymás után három szezonban bajnoki címet szerezni” – mondta Kaká a Sky Sport Italiának.

“Seedorf? Ez egy jó pillanat, látjuk a fényt. A helyes úton haladunk. Clarence a maga módján nagyon különleges. Próbálja átadni nekünk a stílusát, az elképzeléseit és a filozófiáját. 

Balotelli? Nagyon jó a kapcsolatom Marióval, sokat viccelődünk. Sokat fejlődött. Ő egy jelenség, annak ellenére, hogy még sokat kell tanulnia. 

Nyerhet-e a csapat valamilyen trófeát a következő idényben? Azt hiszem, hogy harcolni fogunk a dobogóért és a Bajnokok Ligája szereplést érő helyekért. Személy szerint én is sokat fejlődtem. Mindig igyekszem a lehető legtöbbet beleadni, hogy segítsem a csapatot. 

A világbajnokság? Ez a vágyam. Keményen akarok edzeni és jól szerepelni a Milanban és majd május 5-én meglátjuk, kapok-e majd meghívót a brazil válogatottba”.

“Ez egy második esély számomra. Szép időket töltöttem Madridban, különleges élményekkel gazdagodtam. Elmentem és négy évvel később visszatértem a Milanhoz. Ez csodálatos dolog. 

Az Atlético Madrid? Jól játszottunk az első mérkőzésen, de nem volt szerencsénk. 

Berlusconi? Amikor Madridban voltam több alkalommal is beszéltem vele. Megöleltük egymást Milanellóban. Megköszönte, hogy visszatértem, én pedig megköszöntem a lehetőséget, a második esélyt”.

“Nem gondolok a jövőmre, még 16 hónap van hátra a szerződésemből. Ezt követően értékelni fogjuk a helyzetet és dönteni fogunk, hogy mi a legjobb számomra és a klub számára” – fejezte be az aranylabdás játékos.

Kaká összesen 294 mérkőzésen lépett pályára a Milanban és 101 gólt szerzett. A jelenlegi idényben 24 mérkőzésen 6 gólt szerzett és 1999 percet töltött a pályán.

forrás: acmilan.hu