Recent comments

Friss Hírek

Hernanes: Győzni jöttem ide

Az Internazionale téli szerzeménye, Hernanes a Corriere dello Sport-nak nyilatkozott.




"Ez egy komoly, jelentős klub" - jelentette ki a 28 esztendős brazil középpályás, akit a milánóiak a Laziótól vettek meg.

"A kvalitást tekintve majdnem olyan jók vagyunk, mint a Juventus. Az életem során mindig is úgy gondoltam, hogy kevéssel is sokat érhetsz el, de nálunk itt sok kvalitás van, szóval biztos vagyok benne, hogy nyerhetünk."

"Győzni jöttem ide, ez az, amit akarok. Két-három éven belül meg akarom nyerni az Interrel a Scudettót."

"Ha nem a Milannál, az Internél vagy a Juventus-nál vagy, nem küzdhetsz a bajnoki címért, és ez eléggé bosszantott a Laziónál. Csodálatos emlékeim vannak a Laziónál töltött időszakomról, de most már Inter-játékos vagyok."


forrás: Extrafoci.hu