Recent comments

Friss Hírek

Toloi: Megtiszteltetés és öröm, hogy ide igazolhattam

A Roma legújabb szerzeménye nagyon örül annak, hogy a téli átigazolási időszakban a fővárosi csapathoz igazolhatott.

 
"Hatalmas megtiszteltetés és öröm számomra, hogy ide igazolhattam. Egy álmom vált valóra és remélem, hogy mihamarabb az edző rendelkezésére állhatok."- nyilatkozta az új szerzemény.

"A Roma nagyszerű hagyományokkal rendelkezik és minden brazil játékos szeretne valamelyik nagy európai csapatban játszani. Mindig keményen dolgoztam ezért és most eljött ez a lehetőség."

"Nagyon kedvesen fogadtak és nem csak a brazilok. Rövid ideje vagyok itt, de azt látom, hogy nagyon jó kis összetartó csapat alakult ki. Nagyon kellemesen érzem magam itt."

Toloi számára az első lehetőség a városi rivális elleni derbin jöhet el vasárnap délután.

"Tudok arról, hogy a két csapat között hatalmas a rivalizálás. Még csak pár napja vagyok itt és pénteken csatlakozom a csapathoz, a többit pedig a stábbal fogjuk eldönteni." 


forrás: asroma.hu