Recent comments

Friss Hírek

Seedorf: Fejlődött a csapat

A Milan szombat este 1-1-es döntetlent játszott a Torinóval a Serie-A 22. fordulójában.


A vezetők – ha nem is maradéktalanul – elégedettek voltak a csapattal.

CLARENCE SEEDORF: “Fejlődést láttam a csapat játékában. A Torino egy jó csapat, elégedett vagyok a játékosaimmal. A csapat jól teljesített, nyugodtnak kell maradnunk. Igyekeztünk megszerezni a három pontot. Még hosszú út áll előttünk. A csapat jól teljesít, de időre van szükségünk. Az átigazolási piac zárva van, minden játékos marad a szezon végéig. Honda nemrég jött Oroszországból, ahol más a futballstílus, így még időre van szüksége, de tegnap jól játszott. Idővel a játékosok összeszoknak egymással. Csak ismételni tudom magam, nem tudunk csodát tenni. Idővel a csapat összeáll és a jelenlegi szezonban olyan helyen kell végeznünk, ami méltó a klub hírnevéhez. Rami kiváló védő, aki a Cagliari és a Torino ellen is jól szerepelt. Nem akartam kockáztatni Taarabt becserélésével, mivel ő még csak most érkezett”.

ADRIANO GALLIANI: “A csapat egyre jobb, különösen Rami, ez a második félidőben is bebizonyosodott. Az ellentámadások kockázatosak voltak, de elégedett vagyok. Rami egy nagyszerű védő, aki a jövőben nagy segítségükre lesz. Sokat beszélek Seedorffal, és természetes, hogy ha változik a felállás, akkor új játékosokra van szükség. A játékosok hangulata jó. Gori a Primavera csapatban fog játszani. Azt mondják, hogy nagy jövő áll előtte”.

ADIL RAMI: “A gól jót tett nekem, hisz 4-5 hónapja már nem játszottam. Ez egy bonyolult szituáció, nem volt egyszerű. Mexést már régóta ismerem, ezért vele ünnepeltem a gólomat. Szeretem elvégezni a szabadrúgásokat”.

forrás: acmilan.hu