Recent comments

Friss Hírek

Saponara: Le tudjuk győzni a Napolit

A hétvégi Napoli elleni mérkőzés előtt a Milanchannel Saponarával készített interjút.


“Kezdünk úgy játszani, ahogy az edzőnk elgondolta, folyamatosan fejlődünk és biztos vagyok benne, hogy ez az eredményeken is meg fog látszani. Szombaton a Torino ellen amikor beálltam próbáltam a legtöbbet kihozni magamból, remélem az edzőm is elégedett volt azzal a teljesítménnyel amit nyújtottam azokban a percekben. A második félidőben sokkal feljebb játszottunk, jól állítottuk meg a kontráikat és szereztük vissza a labdákat. 

A szezonom? Nem úgy kezdődött, ahogy szerettem volna, de ettől függetlenül elégedett vagyok, hiszen a Milan mezét viselhetem, ez volt az álmom mindig is. Fizikálisan folyamatosan fejlődöm, örülök, hogy maradhattam, készen állok az edzőm hívására és arra, hogy segítsem a csapatot. Seedorf bízik bennem, de ugyanezt éreztem Allegrinél is, most rajtam a sor, hogy megháláljam a bizalmukat.

Új formáció? Szerintem a legfontosabb dolog a csapat hozzáállása az edzőnk új ötleteihez, amit meg kell tanulnunk, be kell gyakorolnunk. Tény, hogy ez a háromtámadós rendszer jobban fekszik nekem, remélem megtalálom a helyem és megmutathatom a képességeimet. Az, hogy egy csapatban játszhatok a gyerekkori példaképeimmel nagyon fura érzés, de ez a legjobb lehetőség arra, hogy tanuljak tőlük és ezáltal fejlődjek.


Napoli? Nem értek el túl pozitív eredményeket mostanában, de még mindig nagyon jó csapat. Igaz, mi sem szerepeltünk jól, de azért utazunk hozzájuk, hogy egy jó meccset játsszunk és hazahozzuk azokat a nagyon értékes pontokat. Mindenkinek meg van a képessége, amivel le tudjuk győzni a Napolit.


Az álmom? Az az álmom, hogy megszerezhessem az első gólomat Rossoneriként illetve az, hogy többet játszhassak a csapatomért.”


forrás: acmilan.hu