Recent comments

Friss Hírek

Roma: Strootman a mosógép becenevet kapta

A holland válogatott játékosnak tetszik az új beceneve, amit csapattársai adtak neki.

 
Rudi Garcia elárulta, hogy miért adták a mosógép becenevet a holland játékosnak, mert még a rossz passzból is képes tiszta játékhelyzetbe kerülni a labdával.

"Nem tudom mit jelent, de remélem, hogy valami dicséret."- mondta nevetve Strootman.

"Ez a meccs játékos és nézői szempontból is remek volt. Az első 20 perc nem sikerült jól, de aztán több helyünk lett és elkezdtünk jól játszani. 2 gólt kaptunk otthon, pedig ilyen nem szokott előfordulni velünk. Keményen dolgoztunk, megtettünk mindent és reméljük, hogy a visszavágón sikerül olyan eredményt elérnünk, amivel mi juthatunk tovább."

"Lehet az az egész titka, hogy mi nem játszottunk vasárnap, ezért rengeteg energiánk maradt. Nagyon nehéz volt a Napoli ellen játszani, hiszen nagyon erős a középpályájuk, de szerencsére a miénk is, hiszen itt van Nainggolan, De Rossi és Pjanic is, akik mindannyian kisegítik egymást."

Strootman iránt a nyáron több csapat is érdeklődött, köztük a Manchester United és a Milan is, végül ő a Romát választotta.

"A Roma volt az első csapat, amelyik bejelentkezett értem. Láttam, hogy nagy csapatról van szó és megnéztem a szurkolóikat, akik mindannyian olyan mezt hordtak, amin ugyanaz a név volt...nem kell elmondanom, hogy melyik."

"Az edző nagyon meg akart szerezni és elmondta, hogy teljesen új projektbe kezd. Nem vártam, hogy ilyen gyors eredményeket produkál majd, de be kell látni, jól választottam." 


forrás: asroma.hu