Recent comments

Friss Hírek

Essien: Csúcsteljesítmény kell a BL-ben

Michael Essien, a Milan középpályása  exkluzív interjút adott a Milan Channelnek.

 
Mint ismert, Essien a téli átigazolási időszakban érkezett és szerződése 2015 nyaráig szól. A ghánai középpályás a Napoli elleni bajnokin kezdőként kapott szerepet és végigjátszotta a meccset.

A debütálásról: “Nagyon boldog vagyok, hogy 90 percet játszottam a Napoli ellen. Már régóta nem játszottam végig mérkőzést, de az eredmény kevésbé pozitív. Továbbra is egységesnek kell lennünk és a dolgok csak jobban alakulhatnak. A mérkőzésen egyre jobban éreztem magam. Ez fontos volt számomra. Minél többet játszok, annál jobb leszek. Próbáltam gólt szerezni, de nem sikerült” – kezdte nyilatkozatát Essien.

Adel Taarabtról: “Taarabt nagyszerű gólt szerzett. A gól növelte az önbizalmát. Ő egy fiatal játékos és minél többet van a pályán, annál nagyobb lesz a lelkesedése és a bizalom, amelyek javítják a teljesítményét”.

A csapattársakról: “Muntarit és De Jongot is igazán jól ismerem. Örülök, hogy egy csapatban játszhatok velük. Nigelt még Anglában ismertem meg. Kakát is jól ismerem, hisz sok időt töltöttünk el a Madridban. Örülök, hogy újra velük játszhatok. Boldog vagyok, hogy ilyen csapattársaim vannak és, hogy része lehetek a Milan-családnak”.

Az Atléticóról: “A lehető legjobban kell teljesítenünk az Atlético Madrid ellen. Nem tudom, hogy ki fog játszani, de abban biztos vagyok, hogy akik a pályán lesznek, mindent beleadnak majd. Az edző fogja eldönteni, hogy ki játszik. Az Atlético egy erős csapat, egy-két alkalommal játszottam ellenük, még a Realban. Igazán jól játszanak. A győzelemhez csúcsteljesítményre van szükség. Keményen kell dolgoznunk és azt remélni, hogy nyerhetünk”.

Az edzőről, Clarence Seedorfról: “Még mindig nyelvi gondjaink vannak,  mert nehezen értem, amikor olaszul beszél, de gyakran egyeztetünk.  Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek és remélem, hogy még egy ideig maradok” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu