Recent comments

Friss Hírek

Cannavaro: A Napoli mindig fontos lesz nekem

A Napoli csapatkapitánya, a (szerintünk méltatlanul) mellőzött Paolo Cannavaro elhagyta szeretett klubját, és csatlakozott a Sassuolóhoz, amely ezzel talán az egész téli mercato legnagyobb húzását mutatta be (arányosan mindenképpen) bár azt tegyük gyorsan hozzá, hogy csak kölcsönről van szó.

 
“Kapitányként emeltem fel az Olasz Kupát – az a győzelem mindannyiunk emlékezetében megmarad, hihetetlenül büszke pillanat volt.” – kezdte Cannavaro, amikor a legboldogabb napolis pillanatairól kérdezték. 

– “De a 2007 június 10-ei meccs a Genoa ellen minden érzelmet felülmúl – akkor születtünk újra. A klubbal voltam a legnehezebb pillanatokban is, ez még büszkébbé tesz.” – Nem csak a levegőbe beszél, a keretből ő az egyetlen, aki a Serie C-t is megjárta a Napolival.

“Köszönet a Sassuolo vezetőségének, nagy lehetőséghez juttattak. Sok ember lenézné őket, de én hiszek a klubban – fontos projekten dolgoznak.”

“Köszönöm minden szurkolónak – a Napoli mindig fontos lesz nekem. Mindig az volt, mindig az lesz. Most, talán még inkább mint eddig, azt mondom, hogy mindig a Napoli szurkolója leszek. Utálok arra gondolni, hogy milyen lesz, amikor a Sassuolo a Napolival játszik, úgyhogy most nem is akarok erről beszélni.”

forrás: azzurri.co.hu