Recent comments

Friss Hírek

Boateng: a Milan még mindig egy nyílt seb számomra

A nyári átigazolási szezon utolsó napjaiban nagyjából 10 millió €-ért váltott klubot Kevin-Prince Boateng, aki a Milan maga mögött hagyásával Szalai Ádám csapattársa lett.



A ghánai középpályás azonban azóta is hiányolja egykori sikerei helyszínét, derült ki legújabb interjújából. 

Boateng a szép emlékek mellett elsősorban a csapat jóval borúsabb jelenéről elmélkedett, kifejezve elkeseredését a klub idei sikertelensége miatt.

“A Milan számomra még mindig egy nyílt seb, fájdalmas rágondolnom. Nézem a meccseiket a tévében és minden alkalommal sírhatnékom támad a ranglistán elfoglalt helyükre gondolva. Írtam Seedorfnak egy levelet a kinevezése után, amiben sok szerencsét kívántam neki, néhány korábbi csapattársammal pedig még mindig sokat beszélek. Ez egy nehéz helyzet számukra, de biztos vagyok benne, hogy ha Balotelli formába lendül, nem lesz aki megállítsa őket.” – összegezte a Rossoneri helyzetét Boateng, aki a továbbiakban is melegen emlékezett vissza Balotellire.

“Balotelli volt a bűntársam a tréfák kiagyalásában. Mindig meg volt győződve róla, hogy én utánozom a kinézetét, a haját, még a zenét is amit hallgat. Én pedig ugratásból mindig azt mondtam neki: Igen, Mario, te vagy az én hősöm! Ő egy erős játékos, olyannyira, hogy ha egyszer teljesen megérti majd ennek a jelentőségét, a világ legjobbjává fog válni.”

Boateng korábban 3 éven keresztül volt a Milan játékosa, távozása óta 19 eccsen 7 gólt szerzett a Schalke színeiben.

forrás: azzurri.co.hu