Recent comments

Friss Hírek

Berisha: Mindig is Olaszországban akartam játszani

Valmir Berisha januárban aláírt az AS Romához.




A 17 éves csatár a tavalyi U17-es világbajnokságon hívta fel magára a figyelmet, a harmadik helyen végző svéd válogatott tagjaként hét gólt szerezve a torna gólkirálya lett. Ezt követően megnőtt iránta az érdeklődés, és szinte biztos volt, hogy elhagyja klubját, a Halmstadot.

"Jól érzem magam a döntés miatt. Mindig is Olaszországban akartam játszani" - olvashatóak Berisha szavai a solocalcio.se weboldalon.

"Angol és német klubok is vittek volna, a Dortmund pedig elém is rakott egy szerződést, de végül nem fogadtam el, és másnap aláírtam a Romához. A Roma és a Dortmund mellett ott volt a Sunderland, a Hammarby, a Werder Bremen és a Juventus is. A Sevilla is ajánlatot tett a világbajnokság (U17-es) után, és az Ajax is felvette a kapcsolatot."

"Még így is Olaszországot akartam. Szeretem az itteni időjárást és a  nyelvet, mindig is olasz stílusú volt a játékom. A terv az, hogy a Primaverában kezdek, hadd alkalmazkodjak, hogy aztán az első csapatban játszhassak, amint készen állok."


forrás: Extrafoci.hu