Recent comments

Friss Hírek

Zamparini: Jobb edzőt váltani, mint kiesni


Hosszas tirádával kommentálta elnöki pályafutása ötvenedik edzőcseréjét, Giuseppe Sannino kirúgását Maurizio Zamparini, a Palermo első embere.

„Sannino nem tudta kézben tartani a csapatot, és nem is hitt a sikerben, túl nagy volt neki a feladat. Neki kellett volna lenni a generálisnak, nem jött össze... Nem találta meg az összhangot a csapattal. Sannino csapatai híresek voltak az eltökéltségükről, keménységükről és munkamoráljukról, ebből én sajnos semmit nem láttam. 

Öt meccs elég, hogy felmérjem, mire juthatunk az edzővel. Fiatal, tehetséges edzőt akartam hozni a szezon előtt, mert nem engedhetem meg magamnak a nagy sztárokat – ha tehetném, Antonio Contét vagy egy hasonló szintű trénert hoznék”– kezdte mondandóját lendületesen egy rádióinterjúban a futballvilág leghírhedtebb edzőfalója.

„Sannino szerintem elrontotta a felkészülést is. Nagyjából mindent elrontott a stábjával együtt. 

A modern futball egyik nagy baja, hogy egy edzőhöz négy segédedző kell, most ki kell fizetnem őket is, no meg a Gasperinivel érkezőket”– folytatta Zamparini, aki azt ígérte, az újonnan érkező Gian Piero Gasperini már hosszabb időt tölt a kispadon.

„Hamarosan bemutatjuk a médiának, és Gasperininek nem három meccs jut majd. Már Stefano Pioli szerződtetése előtt jelölt volt a kispadra [Piolit Zamparini még a szezonkezdet előtt menesztette 2011-ben – a szerk.]. 

Tudom, az újságírók most nagyon örülnek, hogy megint kirúgtam egy edzőt, de jobb kirúgni az edzőt, mint kiesni a Serie B-be.”

Amíg Zamparininak nem sikerül közös megegyezésre jutnia Sanninóval és stábjával, fizetnie kell őket, ráadásul az extréner sem vállalhat munkát más Serie A-s csapatnál.


NSO.hu