Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Sosem gondoltam a lemondásra

A kiesés ellen küzdő Lecce elleni újabb súlyos vereség ellenére Luis Enrique nem gondol arra, hogy távozzon a Roma kispadjáról.

"Nincs kétség, az eredmény a legborzasztóbb dolog. Nem tudtuk felvenni a meccs ritmusát és az első gól után már csak szenvedtünk."- kezdte a meccs utáni sajtótájékoztatót Enrique.

"Sajnos vannak határaink, mert az ilyen meccseket képtelenek vagyunk a magunk javára fordítani. Csalódott vagyok a játékosokkal együtt. Én sosem egyéni teljesítményekről beszélek, amikor rosszul megy a csapatnak és most is vállalom a teljes felelősséget."

"Megpróbálunk javítani a védekezésünkön a pontrúgások alkalmával, bár ezzel minden csapat nehezen birkózik meg. Az biztos, sokkal jobban kell szerepelnünk idegenben."

"Lemondani? Sosem gondoltam a lemondásra és nem értem, hogy honnan jönnek ezek a pletykák." 



asroma.hu