Recent comments

Friss Hírek

Nainggolan: Sohasem tárgyaltam a Juventussal




A Cagliari középpályása, Radja Nainggolan kijelentette, nem tudott arról, hogy a Juventus januárban majdnem leigazolta. Az Öreg Hölgy, télen, majdnem megszerezte a belga játékost, ám végül az Atalanta akkori játékosa, Simone Padoin mellett döntött.
„Sohasem beszéltem a Juventus vezetőivel.”, mondta Nainggolan a Corriere dello Sport-nak. „Csak a Cagliari járt a fejemben és csak az újságokból értesültem minderről. Elképzelhető, hogy a klubok tárgyaltak az átigazolásomról, de erről semmit sem tudok.”
Ennek ellenére elképzelhető, hogy a jövő évi BL-be készülő Juventusnál köt ki az idény végén.
„Ki ne tudna ellenállni egy olyan nagy klub, mint a Juventus érdeklődésének. Azonban én csak egy játékos vagyok és nem az én dolgom átigazolásokról tárgyalni. Ezt a kluboknak kell megvitatniuk. Sohasem akartam elhagyni a Cagliarit, mert jól érzem magam a csapatban és a városban. Most csak arra gondolok, hogy benntartsam őket a Serie A-ban.”
juventushungary.hu