Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Egy ilyen vereséget nehéz meg magyarázni




Már a 4:0-ás hétvégi zakó után érződött a feszültség Rómában, majd a mai, Fiorentina elleni hazai vereség csak olaj volt a tűzre.

"Nehéz volt a szurkolóknak megérteniük a végeredményt. Elismerésem a szurkolóké, akik végig támogatták a csapatot és az edzőt, viszont teljesen normális, hogy most szomorúak."- nyilatkozta Enrique.

"Tudok-e változtatni valamin? Ahogy én látom, egy napon az edző lesz a probléma és ez most egy igen nehéz pillanat. Meg kell értenünk az elkeseredettségüket, hiszen teljesen a tudásunk alatt játszottunk. Nehéz úgy játszani, amikor a csapat képes elveszteni a magabiztosságát. A félidőben változtattunk pár apróságon és a szünet után kicsit jobban játszottunk, de amikor kitámad egy csapat, olyankor könnyen előfordul, hogy hátul túlságosan kinyílik a kontrákra. Csodálatos lett volna nyerni ma, de nem volt szerencsénk. Nem tudok mit mondani, ilyen a futball."

"Mi a célom most? Borzasztó, mert éppen mindig amikor közelebb kerülhettünk volna a harmadik helyhez, akkor folyton hibáztunk. Egy ilyen vereséget pedig nekem is nehéz megmagyaráznom."

"Az egyértelmű célunk jövőre az Európa Ligába való bejutás, de ez is nehéz lesz, hiszen ezek fájó vereségek, de megpróbáljuk. Azért jöttem Rómába, hogy a maximumot nyújtsam és sosem próbáltam felmenteni magam. Ha valaki felelős a kialakult helyzetért, akkor az én vagyok. Én vagyok egyedül."

További probléma a Roma számára a Napoli elleni következő bajnoki előtt, hogy Osvaldo és De Rossi eltiltás miatt nem léphetnek majd pályára.

A mérkőzésen a szurkolók kifeszítettek egy feliratot, amin a következő állt: 'Luis Enrique, ha igazi férfi vagy, akkor lemondasz'.

"Természetesen igazi férfi vagyok, de igazi edzőnek is kell lennem és most csak a munka számít. Nagyon hiszek magamban, de az eredmények azt mutatják, hogy jobban is végezhetném a munkám és ez az én felelősségem." 



asroma.hu