Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Borriello maradni szeretne



Marco Borriello szeretné a következő szezont a Juventus játékosaként megkezdeni, és már a torinói csapattal való felkészülési időszakot tervezgeti. Mint ismert, a csatár januárban érkezett a piemonti fővárosba, méghozzá félévre kölcsönbe, ám további sorsa még koránt sem eldöntött.
„Én is arra számítottam, hogy gólt lövök.”, ismerte el Borriello a Juventus Channelnek. „De most a Juve győzelme a legfontosabb, a gólszerzésem csupán másodlagos. Nem vesztettem el az önbizalmamat; éber és ambiciózus játékos vagyok és teljesen egyetértek a klub céljaival. Mindenekelőtt minél jobban szeretném befejezni az idei szezont, ha nem szerzek gólt, az nem jelent problémát, csak a Juve sikere számít. Remélem, a következő szezont itt kezdem, és a csapattal folytathatom a felkészülési időszakot. És a gólok jönni fognak. Mindig szereztem gólt és a Juventusnál is így fogok tenni.”
A támadó ezután csapata jelenlegi formájáról beszélt.
„Per pillanat nagyon boldogok vagyunk. Ahogyan az edző is mondta, mi alakítjuk a sorsunkat, minden a mi kezünkben van. A siker titka? Az a munka, amit tavaly nyáron kezdtek el a játékosok, és az, amit hétről hétre végzünk. A nagyon intenzív tréningeknek minden vasárnap megvan a hatása. Tudjuk, hogy öt nagyon nehéz mérkőzés vár még ránk. Azonban már alig várjuk, hogy szembe nézzünk ezekkel, mert úgy vélem, hogy kellően érettek vagyunk az ilyen stílusú mérkőzésekhez.”
A Juventus együttese szerdán a Cesena otthonába látogat.
„Nehéz meccs lesz a Cesena elleni, mert ők a táblázat alján találhatóak és szeretnék megmutatni, hogy méltóak az első osztályra. Egy olyan találkozóra kerül sor, melyen nagyon óvatosnak kell majd lennünk. De ahogyan mondottam volt, meglátásom szerint a Juve kellő érettséggel rendelkezik az ilyen típusú mérkőzések megvívásához.”

juventushungary.hu