Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Akkor megyek el ha klub úgy akarja







A Juventus elleni vereség után Luis Enrique vállalta a felelősséget, azonban kijelentette, a média kritizálása miatt nem fog lemondani a posztjáról.

"Az én hibám, hogy csak 50 pontunk van, de az Önök kritikái miatt nem fogok lemondani."- nyilatkozta az újságíróknak Luis Enrique a keddi sajtótájékoztatón.

"Ami nem működik, az az én hibám, a pozitív dolgok viszont a játékosokon múltak. Amint a klubtól valaki azt mondja, hogy nem bíznak bennem tovább, vagy ha a szurkolók folyamatosan kritizálnak majd, akkor azonnal felállok, de ha csak önök kritizálnak, akkor maradok. Sosem lehet tudni, hogy mit történik a foci világában, de akkor megyek majd el, ha a klub úgy akarja."

Enriquét amiatt is kritizálták, hogy Francesco Totti csak a kispadon ülte végig a Juventus elleni meccset.

"Totti 35 éves és nem örök. Nem játszhat 50 éves koráig. A csapatnak úgy is tudnia kell játszani, ha éppen a kispadon ül. Ő egy nagyon fontos játékos és a csapatban hivatkozási pont, de vállalom a felelősséget amiatt, hogy Torinóban nem küldtem pályára. 8 perc utám kétgólos hátrányban voltunk, mert rosszul kezdtünk és ezért rögtön megkaptuk a büntetésünk."

A Roma otthon 33 pontot gyűjtött, azonban idegenben mindössze 17-et sikerült begyűjteni.

"Idegenben egyszerűen szenvedünk, nem megy a játék, nehéz erre megoldást találni."

Enrique a nyáron 2 éves szerződést kötött és azzal a céllal foglalta el a Roma kispadját, hogy egy teljesen új szemléletet és stílust próbál megvalósíttatni a csapattal.

"Amikor ide érkeztem nem tudtam mi vár rám, most hogy túl vagyunk a mérkőzések nagyobb részén, még mindig versenyben vagyunk a harmadik helyért."

"Eddig feltettek vagy 20 kérdést, de még nem beszéltünk semmit a Fiorentina elleni meccsről, pedig én már csak azzal akarok foglalkozni. Amennyiben nyerünk, akkor már 53 pontunk lesz." 



asroma.hu