Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Ez az én Romám!





A Roma mestere úgy véli, a tegnapi meccs is bizonyította, hogy a vereségek ellenére az év elején eltervezett dolgok jól haladnak és fejlődnek, az Udinese ellen pedig már az igazi arcát mutatta a Roma.

"Ez az én Romám! Ebben az évben túl sok vereséget szenvedtünk el és ez a szurkolókat, a klubot és minket is szomorúvá tett, de ennek a csapatnak egyénisége van és mindent elkövet, hogy közel kerüljön az élmezőnyhöz."- nyilatkozta a meccs után Enrique.

"Elégedett vagyok a játékosokkal, megérdemelték ezt a győzelmet. Vesztettünk már el meccset Francescoval is, tehát nem mondhatják, hogy most ő változtatta meg a csapatot. Mindemellett a Lecce legyőzte a Cataniát, tehát látszik, hogy nem olyan gyenge csapat."

"Csodálatos volt a szurkolók biztatását látni a meccs alatt, fantasztikusan viselkedtek. A meccs előtt még nem lehetett tapasztalni a lelkesedésüket, de végül a segítségükkel sikerült egy olyan jó csapatot legyőzni, mint az Udinese. Az igaz, hogy voltak borzasztó eredményeink, de a harmadik helyről egyszerűen nem mondhatunk le. Győzelem esetén könnyű egy edzőnek azt mondani, hogy a csapatom, de én a vereségek után is vállaltam a csapatom, mert csak így léphetünk előre. Sok olyan játékosunk van, akik fejlődnek még és a jövőben sikeresek lesznek a Romával, legalábbis remélem. Fel kell végre ismerni, hogy számos tehetséges fiatal van a keretben."

Daniele De Rossi újra belső védőként játszotta végig a mérkőzést és nyújtott kiemelkedő teljesítményt.

"Lehetséges, hogy így fogom szerepeltetni, de heti három meccs fizikálisan nagyon megterhelő lenne számára, mert a csipője még mindig fáj. Én mindig törekszem arra, hogy a védelem a lehető legjobb felállásban szerepeljen, hiszen a csapat mozgása itt kezdődik, így Daniele tökéletes játékos mindkét szerepre. Nagyon fontos, hogy legyen ilyen lehetőségem a szezon során." 



asroma.hu