Recent comments

Friss Hírek

Reja: Csalódott vagyok







A biancoseleste edzője, Edoardo Reja értetlenül áll a játékvezető tegnap esti ítélete előtt. Mint ismert, a játékvezető a mérkőzés hajrájában küldte el a Lazio mesterét a kispadtól, vélhetően reklamálás miatt. Az ősz szakember azonban úgy érzi: a bíró igazságtalanul járt el.

"Nem értem a játékvezető ítéletét, hiszen ha én pirosat kaptam, akkor Contét is el kellett volna küldeni. Ő is tiltakozott, miért csak én kaptam pirosat? Láttam hogy ő is integet, de ő nem kapott büntetést. Egy Juve-Lazio meccsen extra figyelemre van szükség mindenkitől - nem csak a játékosoktól, hanem az edzőktől és a bíróktól is."
A találkozóról Reja a következőket mondta:
"A meccs nagy részében szenvedtünk, de sikerült végig versenyben maradnunk, nagy kár, hogy egyetlen pontocskát sem tudtunk rabolni Torinóból. Csalódott vagyok. Csalódott, mert ha 7 perccel a vége előtt jobban figyelünk, pontot szerezhettünk volna. Marchetti szenzációsan védett, tartotta a lelket mindenkiben, de a két gól elkerülhetetlen volt. A kiálítás? Nos, ez bosszant engem, mert nem érzem jogosnak. Ráadásul láttam, hogy Conte is integet, véleményem szerint vagy mindkettőnknek maradni kellett volna, vagy együtt távozni..."
"Az első félidőben a Juve lefocizott minket, amiért dícséret illeti őket, de szerencsére Mauri épp időben talált be, így a szünetben elhitettük magunkkal, hogy megnyerhetjük a meccset. Sajnos ez nem ött össze, de szeretnék gratulálni a fiúknak. Szerencsénkre az Udinese és a Napoli is kikapott, így megőriztük a 3. helyünket, és most már csak a BL-selejtező számít."
azzuri.blog.hu