Recent comments

Friss Hírek

Nem ez lesz életem legfontosabb mérkőzése

A Sassuolo csatára, Simone Zaza folyamatosan szerepel Juventus vonatkozású hírekben, és a következő bajnokin meg is kell mérkőznie csapatának a címvédővel, ám a futballista nem ijed meg a kihívástól.



„Köztudomású, hogy egyike vagyok a Juventus által nyomon követett játékosoknak, így minden bizonnyal sokan fogják valamilyen előítélettel figyelni a mérkőzést és engem.” - nyilatkozta Simone Zaza egy sajtótájékoztatón a hétfői Juventus - Sassuolo meccsre utalva.

„Ugyanakkor tiszteletlen lenne a csapattársaimmal szemben csupán erre az érdekes vetületre korlátozni a mérkőzést. A csapattársaim nélkül nem jutottam volna idáig fejlődésemben.

Véleményem szerint nem ez lesz életem legfontosabb mérkőzése, és a meccsre való felkészülést sem élem meg másképpen.

Erős és jó formában lévő játékos vagyok, azonban nem gondolom, hogy jelenleg csúcsformát mutatnék, és bajnoknak sem tekintem magam. Tisztában vagyok azzal, hogy számos területen fejlődnöm kell még.

Ösztönző ilyen csapat ellen pályára lépni, amelyet számos bajnok alkot, azonban nem félek a kihívástól. Nehéz lesz, azonban nem elérhetetlen a jó eredmény, és egy kis szerencsével idén sikerült már meghiúsítanunk a Juventus terveit.”

A Sassuolo számára fontos meccs következik, hiszen a legutóbbi mérkőzésen hazai pályán kaptak ki a Lazio csapatától három-nullra, Zaza pedig azt is megfogadta, hogy amennyiben gólt szerez, levágja a szakállát.

„Egyértelműen nem a legjobb pillanatban jön ez a Juventus elleni meccs, bár a legutóbbi találkozónk előtt is rossz formában voltunk, aztán a döntetlent követően sikerült megtalálni a helyes utat.

Egyértelműen kemény mérkőzésre számítok, a bajnokság legjobb csapatával kell felvennünk a versenyt. Meg kell próbálnunk jó eredményt elérni, ahogy eddig is tettük minden esetben.

Ha jó napot fogunk ki, bárkinek gondot okozhatunk. Természetesen a jó eredményhez tökéletes teljesítményre lesz szükségünk, és nekik pedig hibázniuk kell párszor.” - írta le a Sassuolo számára tökéletes forgatókönyvet zárásként Simone Zaza.

forrás: juventuz.blog.hu